Så har ännu en vecka gått.
Fredag igen....blandade känslor som vanligt inför helgerna. Denna helgen har jag massor av saker jag måste göra, men tyvärr gör inte det att helgen känns lättare, vilket det logiskt sett borde göra eftersom sysselsättning är bästa boten mot tankar och oro, istället känns det bara stressande och jag är rädd för att bli så blockerad att jag istället för att vara effektiv inte får något vettigt alls gjort. Hur kan man känna sig så kluven? Gillar inte helgerna, men bävar ändå inför att måndagen ska komma så man måste tillbaka till jobbet igen...
Fast nästa helg blir annorlunda! Då kommer en underbar och väldigt saknad vän på långväga besök, och jag längtar såååå! Ska bli så skönt att bara ha henne omkring mig, och det ska bli roligt att visa henne lite mer av mig och mitt liv. Hoppas bara hon står ut med det ;)