Så var det ny vecka igen ja....
Är det bara jag som inbillar mig, eller är det något särskilt med måndagsmorgnar? Jag vill inte påstå att det alltid är dåliga morgnar, men de känns annorlunda....

Nåja... Jag överlevde ju denna helgen också, som synes :) Den blev PRECIS som jag trodde...mycket umgänge med familjen, men inget annat spännande alls. Saknar verkligen att kunna köra iväg en lördagkväll helt spontant bara för att komma ut och träffa lite folk, sådär som man gjorde när man var ung och barnlös...innan man fick en halv miljard vuxenpoäng in på kontot! Något annat jag också saknar är att kunna ta bilen, mitt i natten om jag så vill, och bara köra...det var så jag gjorde när jag behövde tänka, eller bara rensa huvudet lite. Ibland stannade jag mitt ute i ingenstans och bara satt i mörkret, grät ut om det var sådana känslor som bodde i mig. Visst borde jag kunna göra precis samma sak nu, inomhus, jag har ju huset "för mig själv" på nätterna, lillkillen sover ju så sött så...men det är inte samma sak! Saknar....