En trevlig dag!
Idag har jag haft ovanligt lite att göra på jobbet, och tur var väl det för denna dagen har varit en väldigt social dag för omväxlings skull. (Matilda, du vet vad jag menar med det!)
Förmiddagen var som vanligt, men sen rasslade det till minsann :)
Det började med lunchsällskap av en gammal vän som jag bara råkade stöta på ute på stan, väl tillbaka på jobbet så blev det semla med sällskap och lite bebisgos, och bara en liten stund senare så blev det mer kaffe med trevlige kollegan! Dessutom har jag haft kontakt med honom via ett annat medie till och från under hela dagen (mest till om jag ska vara ärlig...). Och det var under denna kommunikation som det där frågetecknet som jag skrev om innan uppstod....jag beklagade mig lite för att jag inte hade något vettigt att göra och fick då det där kryptiska svaret....