Dagdrömmeri.
Något som ett jobb med alldeles för mycket dötid erbjuder, på både gott och ont, är dagdrömmar! Ibland är jag riktigt duktig på att sväva bort i fantasin, om jag får säga det själv ;) Det är väldigt sällan som mina dagdrömmar är helt "rumsrena" och barnvänliga om man säger så... (Tur att sånt inte syns på utsidan!)
Det är bara att inse, jag saknar verkligen konsulten som höll fantasierna vid liv och även gjorde handling av en del! Önskar att det funnits någon som tog över den rollen när han försvann, men i brist på det så får jag väl nöja mig med att drömma!
Jag drömmer om att bli "tagen med storm", utan så mycket snack och krusiduller, bara få känna och njuta! Det var alldeles för länge sen sist jag fick känna mig sexig och åtrådd!
Dra med mig in i en mörk vrå när jag minst anar det, tryck mig mot väggen och kyss mig hårt och krävande...