Bästa sättet att väcka intresse?
Jag fick ett mail på en nätdejtingsajt som löd:

Ciao! Jag skulle vilja ge dig ett ovanligt erbjudande. Troligtvis det enda du kommer få i ditt liv av detta slag. En chans till ett liv som inte är alla förunnat här på jorden. Det är inget skoj, utan seriöst. Du har väckt min nyfikenhet på dig. Kram J

Kunde ju inte låta bli att titta på avsändarens profil för att se vad detta "erbjudande" kunde vara, och full i skratt läser jag följande:

Godafton min sköna dam!

Jag skall vara rationell och mycket tydlig i mina önskemål.
Livet har gett mig erfarenheter som jag nu skall använda mig av i att hitta en kvinna.

1.Har blivit nyrik genom nätpoker därav har jag mera att erbjuda till rätt person.
2. Jag kommer inte att begära av dig att älska mig, men otrohet har nolltolerans.
3. Du kommer att få leva ett liv i lyx.
4. Eget konto för att handla kläder varje månad.
5. Minst en resa varje månad-antingen själv eller med mig.
6. Du kommer att få inreda vårt hus efter egen smak.
7. Val av hus blir ett gemensamt beslut. Eventuellt ett semesterhus i Thailand också.
8. Egen bil.
9. Du är fri att lämna mig när du vill.
10. Slipper allt hushållsarbete. Ska anställa en polska.

Vad jag begär av dig!
1. Trohet.
2. Vilja ge mig minst två barn.
3. Ansvara för och utveckla vårt sociala nätverk.
4. Ingen överdriven huvudvärk i sängkammaren.
5. Hålla dig i fysiskt och psykiskt toppskick.
6. Du ska finnas för mig när jag behöver dig.
7. Om⁄när vi gifter oss kommer det bli ett äktenskapsförord.
8. Måste lära dig att älska Manchester United.

Jag räknar med att få in en hel del intresseanmälningar, så därav kommer det att bli en uttagningsceremoni likt den i Bachelorette. Mer om denna procedur kommer du få veta om du faller mig i tycket. Detta är en seriös och rationell annons, kvinnor som söker den stora kärleken finner den någon annanstans. Ärlighet är något självklart att du ha.

mvh J

På fullaste allvar alltså!!!!!! Vilka människor det finns!
Är det någon som känner sig lockad tro? ;)