Är jag tramsig?
Som vanligt så skulle vi bara ses fre-lö denna helgen, och vi skulle gå på spex tillsammans med hans syster med pojkvän. Det började inte förrän sent, så vi skulle gå o äta innan. Så var planerna.

Det blev mat innan, tillsammans med syster + pojkvän. Det enda jag INTE äter, det är sushi. Vart skulle vi gå o äta tror ni? JA, jag är nog tramsig, men var det verkligen nödvändigt att bland alla tänkbara restauranger välja just ett sushiställe just detta tillfället?? Och det var inte så att jag tillfrågades om vad jag tyckte, det var bestämt så.

Jag överdriver säkert, men det kändes respektlöst på nåt vis...jobbigt, tråkigt och som ännu ett bevis på att jag inte har något att säga till om när det gäller vår relation.

Han tog mig ett steg för långt ifrån min trygghetszon. Steg 1 var att umgås med syster och pojkvän, och det hade jag fått en chans att förbereda mig på. Steg 2 kom som en överraskning, och det blev för mycket. Jag hade inte en chans att ha en trevlig middag, jag hade fullt upp med att koncentrera mig på att vara.