Fina ord från en underbar människa!
Älskade L, det gör ont i mig att du är så långt ifrån mig rent fysiskt, men jag vet att du finns där för mig, och jag är så tacksam för det, din vänskap gör mig starkare!
Dina ord släppte fram de där tårarna som bränt i mig hela dagen, flera dagar. Jag är så glad för att du finns!

...
Jag hoppas att du ska orka igenom det här, eller rättare sagt. Du MÅSTE klara dig igenom det här. Inte för att ställa krav, men ingenting annat duger. Du är en för fin människa för att låta det här ta över dig, ta kål på dig och på allt du är och står för.
...
Det gör ont, men vem sa att livet skulle vara en dans på röda rosor? Även om det känns som om du fått mer än din beskärda del vid det här laget. Mer än vad man önskar sin värste fiende. Men stå ut vännen. Det är din tur snart. Å även om det inte är samma sak är vi många som älskar dig och håller av dig som en vän, en mor, en syster, en dotter.
...