Bra kemi.
Vad är det som gör att sex är så olika beroende på vem man har det med? Det måste ju bero på det där som kallas kemi... Jag har ju en del erfarenhet inom området (mer än vad som är brukligt...), och jag kan känna att trots liknande förutsättningar, liknande teknik osv så känns det mer och bättre med vissa än med andra.

Jag hade en helt otrolig natt tidigare i veckan. Han var verkligen MAN, på alla sätt och vis.
Han är stor och grov (på mer än ett sätt ;)) och väldigt manlig. Han tog för sig. Han var precis lagom hårdhänt, sådär så att det kändes både sensuellt och samtidigt dominerande. Jag kände mig vacker, åtrådd och natten blev lång. Han retades så att vi var precis på gränsen hela tiden, han hade full kontroll över sig själv och visste precis hur han skulle göra och kände av när det var läge att backa ett steg. Han gjorde mig helt galen och han kunde dra ut på sin egen njutning så länge att det till sist nästan svartnade för ögonen på mig.

Och vad vill jag ha sagt med detta då? Jo, såhär är det. Han och jag har haft sex förr, för många år sedan (allt enligt min lista som jag nämnde igår). Det konstiga är att jag INTE MINNS DET! Det kan inte ha varit något speciellt då... Jag minns att vi träffades lite, att jag var hemma hos honom o så, men jag kan inte för mitt liv minnas sexet.

Har vår kemi ändrats under åren som gått!? Kan den det?